mandag 27. juli 2009

Jeg har fått disse 2 skjønne awardene fra Lindas hus, og hvis du ikke har vært der før så bør du piltre deg inn med en gang, den er kjempe herlig;o)
Tusen takk Linda


Velger å gi de videre til disse flotte blogdamene. Noen har vært her lenge, noen er ganske ferske, noen er interiørbloggere, noen er sybloggere, men det de har til felles, er at de alle sammen gir meg masser av inspirasjon.
Tusen takk alle sammen;o))))

Anetteshus

Dronning bergfrue

Hannas sjarmerende gjenbruk

Kvit rose

Lindas skattekammer

Loppehjemmet

Solbergets mange prosjekter

Små & store drømmer

Rom for to

Tine's kreative hjørne

Lille Gitte

Og selvfølgelig tilbake til Linda.
Ønsker alle en fin sommer.

post signature

5 kommentarer:

Bergfrua sa...

Hei igjen, Linda!
Nå blei jeg kjempe glad her jeg sitter med henda fulle av maling!! Tusen tusen hjertelig takk! :)
Nå ble jeg helt satt ut!

Har ikke blogget så lenge, men så moro det er å få en award så tidlig og at vi gir hverandre god inspirasjon!

Igjen,tusen takk! Det var en hyggelig overraskelse:)

mvh Bergfrua:)

Solveig sa...

Tusen takk, snille du :-) Kjempekos! Jeg er hjertelig tilstede selv om det ikke er mange innlegg fra min side for tiden....har ikke så ofte tilgang på pc akkurat nå. Skal ta den inn i bloggen min når jeg kommer mer i vante former igjen :-) Setter pris på omtanken! Gleder meg til å blogge mer igjen.
Önsker deg en herlig sommer videre, Linda :-)

Klem fra Solveig

Christine sa...

Hei søte deg og tusen takk for award, det var en utrolig hyggelig overraskelse. Så utrolig koselig blogg du har, elsker de nostalgiske putene og boksene dine, der har du funnet din egen nisje. Gleder meg til å følge bloggen din videre:-)

Ha en fin uke!

Sommerhilsen fra Christine

Randi sa...

Heia på deg Linda!
Å du store,kva er ikkje kjekkare en å opne pc`n på ferietur for å så oppdage at ein jammen ta har fått seg ein super fin award,tusen tusen takk til deg!!Dette sette eg stor pris på Linda!!
Håper du har det fint og godt!!
Her i Sverige skin sola:)
Ha ein fin dag!Klem til deg!

Linda sa...

Åh...tusen tusen takk!...smiler ;O)
Alltid like smigrende å få en utmerkelse!
Så koselig at du tenkte på meg!
Jeg sender den selvfølgelig rett tilbake til deg igjen!
Nå skal jeg kose meg med dine innlegg som jeg har gått glipp av.

Ha en fin dag!
Klem Linda