fredag 10. juli 2009

Sørlansk sommeridyll


Så har vi vært på vår lille familieseiltur. Reiste søndag ettermiddag, og forventa regn og trasig vær. Men solen var der omtrendt hele tiden, med et hederlig unntak av igår, og da hadde vi allikavel bestemt oss for å reise hjem.
Her kommer et knippe bilder fra Ny-Hellesund, et fantastisk sted utenfor Søgne.

Se og nyt.
Og så lille søtnosen min da, som også ville bli tatt bilde av;o)
Og da skulle også "Ninene" værme på bilde. Ninene er en rosa kanin, og hennes aller beste bamse. Den er arvet/stjålet av tante, og bærer navnet fordi naboen har kaniner-kaninene-ninene. Entall eller flertall, ett fett;o)

Mannebeinet;o)

5 kommentarer:

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Har all forståelse for at du har hatt det flott. Ny-Hellesund er jo fantastisk. Håper du fortsatt får en fantastisk sommer. Klem Jorunn

Solveig sa...

Så flotte bilder! Slike steder elsker jeg! Drømmen er å bo på et sted som dette en gang....men det er vel å håpe på for mye :-) Imens får vi klore oss fast her vi er.

Hilse søtnosen og mannebeinet :-)

Fin helg videre til deg!

Klem fra Solveig

Velkommen til min kreative verden sa...

En fin blogg du har. Jeg skal følge med på syprosjektene dine: )

Lindas hus sa...

Hei!!!Så herlige bilder du viser!!!Ser ut som et drømmested og en drømme ferie!!!Ingenting er bedre enn norsk sommer når vi har godt vær!Tusen takk for kjempe kos melding på min blogg også!!!Likte bloggen din også!!!Så fin trapp du har og den kommoden din var helt rå!!!Den skulle jeg gjerne ha hatt:DHa en fin søndags kveld!!!Klem fra Linda

Ellemeller sa...

Herlige bilete!

Det er ikkje mykje som slår seiltur i finevèr:)

Anita