mandag 5. oktober 2009

To be continued....

Det er for galt når stakkars Solveig må kommentere 2 ganger på samme innlegget, bare fordi jeg ikke har fått fingeren ut, og gjort noe ferdig.
Så nå blir det et To Be Continued innlegg, selv om jeg ikke helt liker å publisere slike;o)
Denne store saken er på tur ut av huset.
(finnkode19290357) Refererer du til bloggen, så får du den enda billigere.
Ute i plastikkmalegarasjen min står erstatteren, forhåpentlig ferdig mala (må skjekke i dagslys), og venter på en stor sterk mann som kan hjelpe mor med å bære den inn.


Inne ser det slik ut....
Og dette er bare det som er pent stabla rundt...;o/
Alt det andre "skrotet" som lå inni den store saken, ligger spredt rundt på gulvet.
Vi har ikke engang bodd her et år, men allikevel var seksjonen fyldt til randen??
Håper jeg får et bedre system i den nye.....
Noe er nytt da... Har laga en pute, men vet ikke om jeg er yber fornøyd med den. Eller det vil si: Jeg er veldig fornøyd med puta, men den er ikke så mye meg. Hvis noen føler den er "meg", så si ifra, så ordner vi det;o)

Ha en flott uke alle sammen, og forhåpentligvis så kommer et nytt innlegg i kveld, eller iallefall i morgen;o)))
Stay tuned;o)


post signature

8 kommentarer:

Lykkeliten sa...

nyter å se at det er litt kaos hos andre enn meg av og til, men gleder meg til å se hva som kommer inn i stua di!

Unknown sa...

Huff ja, det er mye når store ting skal ut. Men det blir jo spennede og se om du får solgt den da. :-)

Liza sa...

Så spennende å se hva som kommer inn! Kan du ikke ta et helhetsbilde av stua di så vi får et bedre inntrykk? Nysgjerrigper jeg- neida...

Og puta var jo kjempefin :)

Bergfrua sa...

Hei Linda:) takk for koselige kommentarer! Jeg er utrolig fraværende om dagen og får desverre ikke svart så ofte :)
Puta di var absolutt helt meg..hehe!! Desverre har jeg ALTFOR mange puter...har 10puter i senga mi.. Så det er nok ikke plass til fler enda..
Ha en strålende uke! Gleder meg til å se prosjektene du har på gang!

mvh Bergfrua!

Ellemeller sa...

No er eg spent på det nye møbelet!!
Eg hadde akkurat fått rydda saman kaoset etter siste målingsprosjekt då Finn ropte på meg og skapte nytt kaos i heimen:) Det er no itt koseleg òg då.
Puta var lekker den, hadde eg hatt noko i stilen skulle eg ha ropt høgt;)

Anita

ralfefarfars paradis sa...

Så deilig at det ikke bare er meg som fyller ting til randen etter alt for kort tid;) Hvor kommer alt fra- det spør jeg meg selv om, og svaret er vel at det jeg som er den skyldige;) Venter i spenning på ditt neste trekk;)
Lekker pute;)

Randi sa...

Heia Linda!

No måtte eg inn å helse på deg:-)

Du verden,du styrer på du,flink er du!
Å ja,eg tenkjer det hadde eg og plukka tomt mine skap so hadde det nok fylt heile golvet her og,rart kva ein har når ein tek fram alt:o)
Eg gleder meg til å sjå kva skap som kjem inn til deg!;))
Lykke til!
Klem, Randi

Heidi sa...

Spent på fortsettelsen her! Har eit tilsvarande kaos her hos oss, etter at plutseleg både veggar og tak fekk fyken ut glaset....
God tirsdag!