søndag 13. desember 2009

Mailtrøbbel;o(((

Fant ut i dag at gmailen min faktisk har en søppelboks...

Den lå liksom litt gjemt, og jeg har faktisk ikke tenkt på å lete etter den engang;o(

Men tanken min gikk jo da umiddelbart til de som har prøvd å skrive/bestille noe, som har havnet i søppelboksen min, som jeg da ikke har sjekket.

Jeg har altså ikke ignorert dere med vilje, og jeg er dypt lei meg hvis noen føler seg avvist.

Vær snille å sende mailen på nytt hvis det er noen der ute som ikke har fått kontakt med meg.

Ellers så jobber jeg omtrendt på spreng for å få ferdig alle bestillinger før jul, for ikke å snakke om å få ferdig mine egne gaver;o//


Til neste gang... Ha en koselig juleforberedelse;o)))


post signature

3 kommentarer:

Unknown sa...

Huff, det var vel ikke noe slikt du trente før jul, men bra du oppdaget det. Lykke til med resten av julegavene og bestillingene. :-)

Solveig sa...

Ja, jeg har fått meg noen AHA-opplevelser der jeg også! Skikkelig kjedelig det der. Men man lærer så lange man lever....
Smart med den brødformen under her:o)))
Ha en flott dag, min venn.
Klem fra Solveig

ralfefarfars paradis sa...

Uff så kjedelig;) Jeg er ingen datatekniker, så jeg går bare ut i fra at ting fungerer, men det stemmer jo ikke alltid! Lykke til med bestillingene;)