onsdag 17. februar 2010

Førpremiere Stoff & Stil Kristiansand

Jeg har vært på førpremiereåpning på den nye Stoff & Stil butikken i Kristiansand;o)))))))
Jeg har gleded meg som en unge i mange uker;o))
Butikken var stor og kjempefin, og jeg storkosa meg. Skal selvfølgelig tilbake, og det allerede i morra;o))) Da er det storslagen åpning kl 10, og ryktet vil ha det til at der er kake også???;o)))
Skjønne utstillinger stod overalt, og jeg skulle selvfølgelig ha tatt flere bilder, men de ble tatt rett før vi skulle gå. Jeg stupte jo selvfølgelig rett i handlingen med det samme jeg kom inn i butikken, og glemte helt at jeg hadde kamera med meg;o)))
Her på sørlandet begynner vi å få alvorlig mye snø nå, og for et par uker siden så jeg mitt snitt til å hjelpe ei venninne med litt snømåking, som takk fikk jeg disse skjønne klutene. 2 vaskekluter og 1 oppvaskklut;o)) På de to vaskeklutene kan man såvidt skimte et par føtter på den ene og ei hånd på den andre.
Tusen tusen takk U, de var superskjønne;o))))

For en stund siden viste jeg dere den tova strikkelua mi, og et par venninner falt fullstendig for modellen.
Siden jeg ikke er en utprega recer på strikkepinnene, så overlot jeg strikkejobben til svigermor, og tova og sydde de sammen selv. En blomst ble klippet ut av et ekstra godt tovet strikk.

Fikk sydd en duk til svigermor til morsdagen, ble egentlig godt fornøyd med den, og må nok sy en turkis en til meg selv;o)

Og så får jeg bare beklage min manglende bloggentusiasme. Har tydligvis ikke helt kommet inn i rytmen ennå, og vet ikke helt åssen jeg skal greie det heller;o/ Antar at jeg bare må ta tiden til hjelp, og kanskje kommer det med lyset;o)))
Inntil jeg er tilbake for fullt, så får dere bare venne dere til med litt sporadiske innlegg, og en tidvis dårlig kommentering.
Håper jeg kommer sterkere tilbake ganske snart;o))))


post signature

3 kommentarer:

Ellemeller sa...

Ja, eg sei det berre; No er det ikkje berre skråtaket vi skal bytte!
Eg tek heile huset takk!

*furte*
Eg vil òg bu i nærleiken av S&S...

So flink du har vore å sy og strikke ( med litt hjelp;) ) Og ja, vi saknar deg! Håper du finn motivasjonen til å fortsetje å blogge litt oftare.

Klem

ralfefarfars paradis sa...

Får legge endel av sommerferien til S&S- og jeg som ikke liker å sy engang- det sier vel sitt om dømmekraften min;) Akkurat nå ligger det seks meter med stoff på spistestuebordet og ber om å bli til gardiner--det spørs om de blir bønnhørt med det første;) Nydelig duk du hadde sydd- og flotte luer- og lysten til å blogge går vel i bølger- gjør det du føler for å gjøre;) ønsker deg en fin dag!

Solveig sa...

Så spennende min venn!! Stoff og Stil er helt topp. Har tenkt meg dit i vinterferien, men det blir nok til butikken utenfor Bergen:o)
Så mange flotte hjemmelagde ting du viser. Spennende å se:o)
Du blogger jo som bare det, du. Bare ikke hver dag.... Jeg hadde også mange flere innlegg i starten, men måtte bremse litt etterhvert. Tror de fleste har det slik:o) Men du er med oss, og det er det viktigste:o)) Kan ikke miste deg her inne!!!
Har en liten overraskelse til deg i bloggen min. Synes fremdeles du er en av de mest kreative jeg kjenner - men eller uten innlegg!!

Ønsker den en nydelig helg når så langt kommer.
Klem fra Solveig