torsdag 13. august 2009

Pimping av blomsterpotte

Maler for livet nå om dagen, men får bittelitt tid til andre ting også;o)
Kan ikke sitte med juleduken min hele kvelden, så igår pimpet jeg et par blomsterpotter som jeg fikk gratis ved et konkursbosalg for noen år siden.
Kanskje ikke verdens vakreste blomsterpotte...


Fremdelse kanskje ikke verdens vakreste, men betydlig bedre;o)
Og med en blomst som med litt flaks ikke dør fra meg, ble det sletts ikke gale.
Måtte faktisk pimpe en til;o)

Den blå blomsten min døde, en forholdsvis langsom (levde i hele 30 dager) og sikkert smertefull død;o(
Nå har mor sikret seg en som ikke kommer til å lide under mine brutale vekstvilkår;o)

Ha en oppløftende dag;o)

post signature

5 kommentarer:

Lindas hus sa...

Hei Linda! Tuuusen takk for den fine boksen og strykemerkene:D Ble veldig glad. Og så koslig brev også! Fine blomsterpotter du viser. Du er jo så flink! Skal ta bilde av posen i kveld så får du se hva den ble brukt til....klem fra Linda

Solveig sa...

Pimp i vei, min venn! Dette ble veldig koselig! Du pimper skikkelig fint :-))))))

Klem fra Solveig

Bergfrua sa...

God kveld:)
Midlertidig garasje er kjekt! hehe
Blir spennende å følge med blogshoppen din:)
Lykke til med prosjektene dine! Jeg følger med på resultatene:)

mvh Bergfrua

Prinsesse Elin sa...

Det der er så smart. Fiffe opp ting som man allerede eier. Jeg har liggende både decopage lim og masse servietter og har planer om å bruke dette til ting og tang utover høsten. En fin fin hobby spør du meg. Klem fra Elin:)

M sa...

SÅ koselig de ble, du er flink!
Jeg skal leggee link til bloggshoppen din på siden min.
Ha en god helg!
Klem,M