onsdag 5. august 2009

Til mamma

Hei mamma.

Her kommer en liten brukerveiledning;o)

Helt til høyre i bilde er det to små svarte piler, en nesten helt oppe på siden og en nesten helt nede. Trykk på den som er nede, så vil siden rulle nedover.

Rull nedover til du kommer til slutten av innlegget, hvor det i mitt tilfelle står

Lagt inn av sylysten kl ******** ** ting som noen ville ha sagt noe om.

Hold pila, som du styrer med musa, over "ting som noen ville ha sagt noe om", da forandrer pila seg til en hånd, som betyr at hvis du venstreklikker nå, så kommer du til en ny ting.

Hos meg så popper det opp et lite vindu. Rull nedover i dette lille vinduet på samme måte som du rullet nedover i forrige vindu.

Når du kommer til den åpne plassen som det står skriv en kommentar, så venstreklikker du oppe i det venstre hjørne. Nå kan du skrive i kommentarfeltet. Da kan du foreksempel skrive: Yippi jeg fikk det til. Så flink du er til å forklare;o))))))

Når du er ferdig med å skrive det du vil ruller du videre nedover.

Så står det : Velg en identitet, da skal du trykke på den lille rundingen som er på siden av anonym. Dette feltet vil da bli markert, rull videre ned til den oransje firkanten som det står publiser din kommentar på. Venstreklikk på den.

Voila;o))))

Nå venter jeg bare på kommentar;o)

post signature

2 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Herlig. Jeg tror jeg også skal vise den til min mor. Utfordringen blir å registrere google konto: )

Tusen tusen takk for pakke. Jeg kan nesten ikke tro at noen kan være så snille. Og så ekstra strykelapper. Jeg tror dette er det nærmeste man kommer å vinne i lotto. Tusen takk: )

Anonym sa...

Så bra! :)
Blir spennende å se om hin kommenterer :)
Ha en fin kveld!
Klem*