søndag 16. august 2009

Rusk og rask hylle;o)

Jeg trengte noe til å ha lommebok, briller og annet rusk og rask i, fordi jeg var møkk lei av at det ble liggende på den røde lackhylla;o)
Etter litt om og men, så fant jeg ut at jeg ville ha noen bokser uti mellomgangen. Et naturlig sted når man kommer utenifra.


4 myke bokser sydd fast i en renserikleshenger ble løsningen. Så skal det bli spennende å se om mannen min klarer å venne seg av med å legge det på hylla mi;o)


Har også fått opp noen hyller i mellomrommet mellom garderoben og veggen. Her kunne jeg sikkert bloggifisert litt, men det gadd jeg ikke. Det er ikke vakkert, men veldig veldig praktisk;o)

Før pleide vi imidlertid å sette spisebordplatene i dette mellomrommet, men nå måtte de jo vike. Heldigvis er disse veldig gamle og veldig dekorative, så de ble bare satt opp mot veggen. Sammen med den nye rusk og raskhylla mi, ble det riktig så dekorativt.

Og så en liten hemmelighet: Blondene på bordplaten ligger ikke der til vanlig, det er kun i anledning anledningen. Jeg benytta meg av at barna var ute og lekte, og skynta meg å ta bilde. Eller er det vel gode muligheter for at de hadde blitt brukt som vaskefille, klippa opp, tautrekking eller liknende;o////

Nå må jeg stikke, skal ha foreldrene mine, søsteren og mannen til middag. Håper de smaker godt;o)))

Ha en fin søndag;o)



post signature

4 kommentarer:

Solveig sa...

Lystig innlegg fra deg, som alltid :-) Disse tøyboksene ble skikkelig artig, så kjekt å prøve noe nytt!! Ja, litt pynting før bildetaking blir det vel for noen og enhver av og til.... :-). Eller har de fleste strøkne hjem?:o))
Tusen takk for hyggelig kommentar forresten :-) Jeg vet det er flere som sliter med Blogger for tiden, masse kluss og innleggene kommer ikke opp før flere dager senerer! Skikkelig ergelig, men jeg får håpe det løser seg snart!
Håper familien ikke var smakløs....he,he

Ha en flott uke, min venn!

Klem fra Solveig

irina sa...

Syns jammen meg det var ryddig i skoskapet ditt jeg....her er det trødd sammen....skal rydde i kveld nå...bare jeg får til å stå på føttene-

kjenner meg igjen med pynten da....de barna tar jammen alt !!

Klem

et kjært hjem sa...

Så lurt, både praktisk og veldig fint! Skal si du er flink til å sy! Jeg har en treskål til slike ting, men den blir fort rotete :) Så vil jeg takke så mye for koselige kommentarer fra deg, det setter jeg stor pris på! Ha en koselig kveld :)

Prinsesse Elin sa...

hei hei.
Boksene er kjempefine. bruker slike over hele huset. Å det er jo heller ikke et minus at de er fine å se på.
Kjenner til det der med å skyndte seg å ta bilder når alle er ute. Ellers så titter de bare rart på meg når jeg springer rundt her som en pressefotogra og ser helt tett ut:)