torsdag 3. september 2009

Jeg vant;o))))

Tror dere jammen ikke jeg vant et helt årsabonnement av vakre hjem og interiør hos Sivs hus
Jeg er helt overveldet;o)))))

Jeg later som om det er jul, og at det var årets første julegave, for da passer det seg så å vise det som blir årets julebilde av småtrolla mine;o)
Kan ikke helt skjønne hvorfor jeg er ferdig med julebilde allerede, det pleier jo å foregå i midten av desember, med en mamma som blir mer og mer panisk etterhvert som trolla saboterer det ene bilde etter det andre;o))))


Og mens vi er inne på intime betroelser som ingen skulle tru;o)
Her er 10 ting om meg.
Er notorisk tussete, det er alltid meg som spør: Er det for sent å........
Hater husarbeid.
Var en av de som seriøst aldri skulle ha barn, helt til jeg traff mannen min som 30åring..;o)
Har vært styrmann i mange år, og gikk først i land etter at eldstemann kom til verden.
Har jobba på seilskute, i nordsjøen og på cruise i Karibien.
Elsker gamle ting, og elsker det faktum at vi har helt nytt hus, uten naturlig ventilering;o)
Har lyst til å leve av å sy og pusse opp gamle møbler.
Drømmer om å ha en liten butikk som jeg selger det jeg pusser opp og syr;o)
Syns det er stas å ha bursdag, det å bli ett år eldre. Alternativet er så mye verre.
Simpelthen elsker flatpakker;o) Skrudde opp Ikeakøkkenet helt alene;o)))

Ha en fantastisk flott dag;o)))

post signature

20 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Gratulerer med gevinsten.
Kjekt å få vite lit om deg.
Ha en strålende dag
Klem

Lykkeliten sa...

Gratulerer med premien!

Hyggelig å vite litt mer om deg også, du er da virkelig et overskuddsmenneske tror jeg!

Hverdagsklem fra meg

Mira sa...

Gratulerer med årsabonnement.Gøy å lese litt mer om deg.Mange ganger ønsker eg meg nytt hus selv,Her kan det bli ganske kaldt.Men har jo ved.
Klem fra Mira.

M by M sa...

Gratulerer med gevinst! Så gøy!
Kjempe fint bilde av småtrollene dine :-)
Klem fra M

Hege sa...

Gratulerer så mye- heldiggris:-)
Du er en energisk jente ser jeg , kjekt å bli bedre kjent med deg!
Ha en fin dag, klem Hege.

Hege sa...

PS! Jeg er samboer med en kaptein som har " gått på land", he he!
Klem ,Hege.

Dronning Bergfrue sa...

Så moro!! Gratulerer:) Ser du har fått dreisen på photoscape også:)??
God helg:)

mvh Bergfrua

Ellemeller sa...

Gratulerer, det var ein flott gevinst!

Anita

ralfefarfars paradis sa...

Så artig at det var du som vant, dette er jo virkelig en premie som varer;) Så skjønne barn du har, og må si du er tidlig ute med julekortene;) Hadde aldri gjettet på at du er styrmann;) Har en far som var til sjøs i mange år, men mest på tankskip altså..og du er jo skikkelig flink til å shine opp møbler- så jeg håper drømmen din går i oppfyllelse;) Vi er kommet hjem i dag, så da satser jeg på litt blogging etterhvert;)
Ha en fin kveld!

Christine Louise sa...

Wow, det er jo helt fantastisk :)
Lucky u :)

Klem fra meg

Linda sa...

Grattis med gevinsten, din heldigris!
Artig å lese om deg!
Vi har en felles drøm om den butikken :O)
Tenk en sjarmerende buTikk som oser av nostalgi.
Der vi akn selge møbler som har fått et nytt liv + diverse homemade.
Ja ja det er lov å drømme...

Ha en fin kveld!
Klem Linda

Ellemeller sa...

Tusen takk! :) Av og til slår lynet ned i dass:)

ANita

Prinsesse Elin sa...

Din heldig gris:)) Jeg elsker bladet.
Takk for en koselig hilsen inne hos meg og sender over mange gode fredagklemmer tilbake til deg:)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Linda! Takk for hyggelig hilsen og link her på den fine bloggen din!! Og ikke minst; gratulerer så mye med abbonement på Vakre Hjem og Interiør! Heldiggris;)

Ha en fin helg!

Klem ANette:)

Ann-Helen sa...

Gratulerer, så heldig du er!!

Ha en fin helg!!!

Klem

Grys lille sa...

Det var en kjekk premie! Gratulerer!! Så moro å lese mere om deg!

ha en herlig lørdagskveld!
klem

Solveig sa...

For en flott premie du fikk! Gratulerer så masse!
Veldig kjekt å lese mer om deg! Du har jo vært med på så masse! Kunne også tenke meg å levd av interiør og mine kreative prosjekter, men det er nok bare en fin drøm...:o)
Men dette med flate pakker fra IKEA-der strekker ikke tolmodigheten min til!
PS! Tusen takk for kjempekos kommentar i bloggen min:o)
Ha en fin søndagskveld.
Klem fra Solveig

~ Camilla ~ sa...

Så heldig du er som vant!! Forresten; takk for at du minner meg på julekort-bilde - er jo alltid ut i siste liten med det. Greit å ha det ferdig, blir jo nok å styre med likevel oppunder jul. Egentlig burde jeg se meg rundt etter julegaver også nå..

Kort og Søm sa...

Så helldig du er som vant!! :o)
Jeg vant på en kort blogg i dag, veldig morro, nesten litt julaften følelse.. :o)
Nå har jeg vært på kurs med Rammelim, det var morro!!

Liza sa...

Heia!
Gratulerer så mye med abonnementet!
Og for noen skjønne barn :) Tidlig ute ja, men greit med alt som er gjort :)