tirsdag 15. september 2009

Pakker og nyinnflytta dame..

Idag kom pakka fra Wallas verden;o)
Har gått å trippa litt de siste dagene, visste den var på vei;o)


Hennes nydelige lille varemerke på utsiden av pakken


Og inni lå boka jeg har siklet etter svært lenge. Fortalte diverse personer at jeg ønska meg den til bursdagen, meeeeen det er jo ikke før i november, og det er jo kjempelenge til.....;o) Så jeg klarte ikke holde meg;o)
Noen meter med blonde fikk jeg også bestilt meg;o)
Satt og bestilte kl halv 12 på natta, så jeg var stupetrøtt, og orka ikke bestille mer.....
Men tror dere ikke søte Walla hadde lagt ved en aldeles yndig liten pose med nostalgisk trykk......
Og oppi posen lå der jammen en liten sjablon av metall, tusen tusen takk, snille Walla;o))))
Om dere ikke har vært hos Walla så må dere ta en tur til bloggen hennes.
Nettbutikken finner dere her

Det har flyttet en dame til inn i huset........




Denne lekre frøkna ble min for bare 400 penger;o)))) Enn så lenge, så skal ho bare bli brukt, men på sikt, så skal ho nok få en aldri så liten overhaling;o)
Navneforslag mottas med takk, beste forslag blir premiert;o)))


Nå venter jeg bare i spenning på pakke fra søte Tine og pakke fra Stoff og stil, og i morgen kommer det jammen en vaskedame;o))))))))))))))

Det er godt å være Linda i disse dager;o)

Ha en flott tirsdagskveld....


post signature

15 kommentarer:

Unknown sa...

Det var fine ting i wallas verden. Så mye spennende du venter på for tiden da. Det er lett at timene går når vi sitter på dataen. "Prinseesa#, kan jo være et navn på hun som har flyttet inn.
Ha en fin kveld videre. :-)

Anonym sa...

Så mye fint!!
Og gratulerer med premien hos Tine:-)
Tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg- sååå kjekt:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Ellemeller sa...

ÅÅ, for ein herleg pakke du har fått:)
Ein slik byste ynskjer eg meg òg!!

Anita

Prinsesse Elin sa...

Hallo snuppa.
Boka du har kjøpt er aldeles nydelig. Tingene du fikk også. Du hadde ikke trengt å betale 400 for bysten.for du skulle fått min gratis. Min har svart kropp men ganske ny og heter Bente.

Solveig sa...

Det er godt å være den som er innom Linda sin blogg også:o) For en kjekk bok du har skaffet deg; har den jeg også....masse inspirasjon! Ja, hva skal vi kalle denne "dama" her,da? Det må jeg tenke på, nå ble det for sent på kveld,gitt:o)
Ønsker deg en god natt og en fin morgendag, humørsprederen:o)
Klem fra Solveig

Solveig sa...

For en lekker dame som har kommet inn i huset deres:) HIHI!

Kos deg med boken!

Unknown sa...

Hei Linda
Så hyggelig pakke fra Wallas verden, og så koselig at du har ønsket deg boken Sjarmerende gjenbruk...jeg håper den vil være til stor inspirasjon og glede for deg.
Klem...Ellen

Anonym sa...

Heisann
Bare et lite navn forslag....
tause Linda.... hi hi

Kos deg med den kjempefine boka.

Mina på farveglede

Som mine dager er sa...

Mye fint hos Wallas ja. Har vært der selv og kikket og latt meg friste. Den flotte damen misunner jeg deg, tenk den fikk du billig ;-)

Hun ser ut som en frøken av noe slag, slank og lekker som hun er. Hva med Frøken Fredriksen? Jaja ... et forslag måtte jo komme ;-)

Sjekk ut denne siden:

http://himlarum.blogspot.com/

Hun har dekorert noen flotte byster, og kanskje kan dette være til inspirasjon for deg også?

Ha en flott kveld.
Marit

ralfefarfars paradis sa...

Skal si du har det fint for tiden;) Sender du vaskedamen videre??? Hihi- jeg får vel gnukke litt med vaskefillen selv- mellom slagene;) Dukken var et varp, noe helt annet enn tøydukke Anna...

Anonym sa...

Hehe, første jeg tenkte på av navn var tøydukke Anna, men så ser jeg at det står i innlegget over, hehe! Morsomt navn ihvertfall! Hvor i all verden fikk du kjøpt denne damen da?
Heldig som fikk så mye i pakken du! Morsomt!!

A-H sa...

Så heldig du er da, er jo så moro med pakker:)
Og så flott en dame som har flyttet inn hos deg!! Navneforslag er jeg dårlig på, har en tendens til å kalle dyr ol navn jeg synes er veldig fine, og som jeg ikke har fått brukt på egne barn..som Louise,Sophia, Frida!!!

Ha en fin helg:)

Ellemeller sa...

*knegg*
Eg lovar å aaaldri måle trekassa! :)

Anita

Brit Strikkenerd sa...

Den boka har jeg også, blir aldri lei av å bla i den. Finner hele tiden artige ideer.
Trivelig at du vil være med i min lille julegavekalenderlotteri:)
Takker både for hyggelig kommentar og linke til bloggen min.

Kort og Søm sa...

Det var da en super pris på en byste!! Helldige deg... :o)
God helg!