fredag 25. september 2009

Slipstvang...

På sykvelden igår, så tok jeg med 5 avlagte slips.
Disse ble i løpet av noen timer med skravling, omgjort til et skjørt til lille søtnosen min;o)

Var manko et slips til linning, så det var jeg hos svogeren min og henta idag;o))
Skal prøve å få noen actionbilder i morra. Modellen var ikke særlig samarbeidsvillig, når mor stod klar med kameraet;o) (divanykker i så ung alder???)

I min nye slipsdille modus måtte jeg en tur på bruktbutikken for å finne flere slips(fant 4), og der stod denne bollen og venta på meg, og sammen med en liten lysestake ble det en fin fin osteklokke;o)))

Nå må jeg bare finne et fint fat som passer til;o)) Burde vel ikke være så vanskelig;o))

Nå skal jeg på slipssamlig hos familien, for dette var gøy;o) Får jeg tak i en bunke med sortaktige, så blir det kanskje en ny "den lille sorte" til jul;o)))

Ha en fantastisk god helg alle sammen;o)))

Har du vært innom konkurransen min?


post signature

9 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Artig skjørt;) Spent på hvordan det ser ut på..også må det jo være flott for giverne å se at slipsene lever videre;)
Ha en fin helg!

Heidi sa...

Morsomt skjørt. Trur ikkje eg hadde komt på å bruke slips til det...Du er jammen kreativ! Artig osteklokkeproduksjon også. Du finn nok eit fat etterkvart! Ha ein fin fredagskveld!

irina sa...

Hor flink du er !!Fantastisk flink til å sy og kreativ !!

Ønsker deg en kjempefin helg !!

Klem

Lindas hus sa...

Kult skjørt og så orginalt! me like a lot!!! God helg til deg også snuppa;) Lenge leve kreativteten! Klem fra Linda

Noatunfrua sa...

Hei Linda!
Så utrolig koselig at du vil være med på giveaway hos meg! Og jeg blir ekstra glad for at du vil følge og linke til bloggen min!
Ser ut til at du har en enorm vinnerlykke (!!), så kanskje det er du som stikker av med premien min :p

Her hos deg var det jammen mye kreativitet! Flink du er :)

Melder meg på konkurransen din jeg!

Ha en strålende helg!
Klem fra
Laila Johanne

Solveig sa...

Alltid kos å høre fra deg, min venn! Alt du finner på- du er virkelig en kreativ sjel i ordets rette forstand! Kult og artig skjørt av slips:o) Og dette med skålen var bare et smart påfunn:o)Er sikker på at du finner et fat til. Hvis ikke, finner du nok noe annet å bruke, kjenner jeg deg rett!
Ønsker deg en flott helg, Linda! Stå på, du er en herlig humørspreder. Godt det finnes slike som deg;o)
Klem fra Solveig

Lyse drømmer sa...

Så morsomt skjørt Linda! Bloggen din er veldig inspirerende:)
Har endelig fått linka til konkurransen din på bloggen min, så nå er alt i orden.
God helg, klem.

A-H sa...

Kjempestilig!! Så kreativ du er!

Ha en fin helg!!

Klem

Lykkeliten sa...

Jøie meg så kreativ!

Det artige skjørtet, og lekker osteklokke .
Her har jeg gått og siklet på osteklokker, men syntes at den ene var for dyr, den andre for liten, osv....
Du bare lager en du!
STILIG!